Den 10:e januari

Idag började vi skolan halv tio, gick upp typ halv åtta så det blev lite sovmorgon i alla fall. Vi hade coachtid först, fick nya schemat och pratade lite om ingenting. Sen hade vi arbetsmiljö och säkerhet - den sista lektionen på den kursen. Vi gick igenom programmålen för vårt program och så blev jag och Lina framlottade till att vara representanter för vår klass i programrådet. Klockan ett var ett första möte för det här programrådet, som en liten introduktion - det var väl lite intressant. Vi skulle sluta det mötet fyra men det slutade halv tre, de hade väl inget mer att prata om. Vi fick lite fika.

Innan programrådsmötet så gick jag med Nathalie, Jennifer, Lina och Ida till nåt café som heter dubbelw. Jag åt en grillad panini, typ som grillad ciabatta - det var gott!

Nu har jag suttit och uppdaterat hemsidan lite eftersom de kattungar som skulle flytta nu har flyttat.
Ha en bra kväll! det ska i alla fall jag ha:)
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0