Det blev inga gardiner idag

Jag åkte in till stan vid tio i elva till stan för att hitta gardiner men jag hittade inga i början och till slut tröttnade jag men jag fick stor lust att shoppa kläder så jag köpte lite kläder istället:)
Det här köpte jag:
-En plånbok
-En blårandig stickad tröja från JC
-En kjol från manhattan
-Fyra par strumpor, en par silvriga, ett par guldiga, ett par svarta och ett par svarta med röda hjärtan
-Block och stiftpennor till skolan
-En stickad t-shirt från H&M
- Ett par svarta strumpbyxor

Jag har säkert glömt nåt men då får jag helt enkelt återkomma:)

Sen kom Kungens nya familj och hämtade honom, det var sorgligt och nu har jag bara en bebbe kvar, hon ska stanna som tur är. Jag bakade kladdkaka också, det var gott:) Men jag har så dåligt samvete, jag MÅSTE verkligen börja äta nyttigare och motionera mer - om jag skriver det här så alla vet om det så kanske jag får mer press på mig och sätter igång. Så; från och med nu ska jag äta nyttigare och motionera mera!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0