Dropp dropp dropp

Att den här förkylningen aldrig kan ge sig! Imorse när klockan ringde klockan sex så klev jag upp som vanligt för att upptäcka att jag inte hade någon röst och näsan droppade som en flod. Som tur var så kom rösten tillbaka men det var lite krassligt, men näsan har droppat hela dagen, jag blir så trött men jag kan inte stanna hemma för jag får inte missa något i skolan!

I alla fall. Idag hade vi coachtid, psykologi, näringslära och samhällskunskap - det var väl en helt ok dag. Vi fick också veta när vi kom till skolan att vi fått bestämda platser, jag hamnade bland annat bredvid en tjej som aldrig är i skolan. Sen drog vi som vanligt till il piatto, jag köpte en kyckling - fetaost -och soltorkade tomatermacka. Den var supergod!

Nu ska jag göra lite matte och vila, jag vill verkligen bli frisk, det blir nog lite engelska-pluggande också när jag tänker efter.
Ha det
puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

STACKARE!! jag tycker synd om dig som inte blir frisk...krya på dig! Drick mkt te!:)puss o kram

2008-01-22 @ 23:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0