En bra dag idag, tills...

...jag såg vårterminens schema - det suger!!! Vi har heldag en gång per vecka, och hittills har det varit måndagar, nu framöver kommer det vara fredagar. Gissa om jag är sur! Vi har också längre dagar och massa stödundervisning på andra halvan av dagen, jag hoppas verkligen inte alla måste gå på det för jag tänker inte få stödundervisning i matte (jag ligger faktiskt på MVG-nivå).

Men innan jag såg schemat så var dagen bra. På engelska tittate vi på film, på matten ritade jag och snackade lite och på svenskan fick vi lyssna på fyra dikter och skriva slutet på en kriminalhistoria. Även idag slutade vi tidigare, typ en halvtimme. Sen gick jag, Linda och Ewa till il piatto och köpte varsin macka. Efter det fixade jag pluskort på och tog en tur till kista galleria där jag köpte en svart top för 100:-

Imorgon ska jag ut på stan för att leta gardiner till mitt rum, för vi är lediga:) och på kvällen flyttar Kungen (andra kattungen, vi ska ju ha en kvar) :'(:'(:'( snyft 
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0