För lite motion men nöjd ändå

Idag har jag rört på mig för lite - jag som skulle börja mitt "nya liv" den här veckan, men imorgon ska det bli bättre, jag ska ta vara på varje tillfälle att promenera.

I alla fall. Första lektionen var samhällskunskap. Vi gick igenom demokrati och diktatur. Sen hade vi psykologi och vi fortsatte med Freuds teorier, det blev även en promenad under lektionen. Till sist hade vi coachtid och näringslära - vi pratade om kolhydrater och så kom jag precis på att vi skulle läsa några sidor i vår nya bok tills imorgon så det måste jag göra innan jag somnar. Får inte glömma det.

Innan jag drog till skolan idag så gjorde jag lite på matte-hemuppgiften. Jag var också ute med Smilla en stund, hon hade på sig sin fina blåa sele och hon var inte rädd över huvud taget - hon är så modig för att vara så liten:) men det är bra eftersom hon ska ställas ut endel.

Måste bara säga att jag trivs väldigt bra med mig själv just nu. Jag vet inte varför men jag vet att det är positivt och mitt självförtroende är nästan på topp! Jag är glad varje dag och jag VILL gå till skolan, så var det INTE i nian, ska bli kul att ha skola imorgon. Ska även på elevrådsmöte och vara engagerad och känna mig viktig:P
Nej, nu kan jag inte skriva mer strunt. Nu måste jag läsa de där sidorna till näringsläran imorgon sen måste jag sova, jag börjar halv elva så jag måste åka mycket tidigare än vanligt. Sov gott!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0