Förkylning på G :(

Huvudet dunkar, halsen svider och värker, filten värmer runt axlarna....en förkylning på G om jag inte misstar mig helt. Jag vill inte bli sjuk. Jag får inte bli sjuk. I början av vårterminen så vill jag inte missa nåt i skolan, om man missar början av kursen så kan det bli svårt att hänga med sen och nästa veckan ska jag ju till Örebro och då MÅSTE jag vara frisk. Nog med klagomål från mig.

Det var roligt idag. Jag träffade Linda och Lisa vid fridhemsplan och vi åkte till il piatto. Sen hade vi samhällskunskap. Det var roligt, vi satt i grupper och diskuterade mänsliga rättigheter. Efter det var det en timme matte. Det var ett bra tag sen man räknade matte, så lite ringrostig var man,  men enkla tal (statistik) gjorde att Linda och jag snabbt räknade klart uppgifterna och fick extrauppgifter på högre nivå.

Till sist hade vi näringslära. Det var svårt, komplicerat men intressant och till slut tror jag poletten ramlade ner även hos mig. Men det var ingen bra kombination - sen eftermiddag och svår näringslära, men förhoppningsvis så blir det lättare framöver.

Nu ska jag bara ta det lugnt och slappa framför TV:n och hoppas på att må bättre imorgon, det är nämligen friluftsliv på idrotten imorgon (hoppas att det är lika fint väder som det var idag).

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0