Första skoldagen efter lovet

Idag började jag skolan igen efter ett skönt jullov. Det var en lugn och skön dag. På matten fick jag reda på att jag fick MVG på senaste matteprovet och jag ligger på MVG i betyg. Jag fick också veta att jag får MVG i slutbetyg i arbetsmiljö och säkerhet, men det var jag nästan säker på redan innan. Vi hade svenska också men vi fick sluta en timme tidigare (egentligen är lektionen två timmar). Då gick jag, Linda, Mikkan och Ewa till il piatto - jag tog en sallad med saffranspasta och räkor. Sen fick vi träffa vår nya coach Therese, hon verkar bra.

Efter skolan träffade jag mamma och vi åkte till veterinären med kattbebbarna, de skulle få sitt friskintyg, allt gick bra.

Jag har också fått bekräftelse från Nerikes Kattklubb att jag kom med på deras utställning, så den 25:e bär det av till örebro, den 26:e är det utställning för Smilla och den 27:e bär det iväg hemåt igen - en liten minitripp, ska bli kul, jag och mamma åker med Smilla.

Ha en bra kväll! Det ska jag ha i alla fall (har inget att plugga:))!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0