Fredag 11 januari 2008

Idag var en bra dag. Dagen började med engelska klockan nio, vi såg klart en film och slutade typ en halvtimme tidigare. Sen var det dags för svenska, vi utvärderade kursen lite och sen var det bokprat om "vittula-boken" (jag sa inte någonting), även svenskan slutade typ 30 minuter tidigare. Efter den otroligt ansträngande skoldagen ;) gick jag, Linda, Mikkan och Lisa till Miss goa, jag åt chicken tikka masala. Sen skulle jag åka hem men bestämde mig precis innan jag hoppade på tunnelbanan att åka till ikea och hitta lite grejer till mitt rum, så det gjorde jag. Det jag köpte var:
-En svart vas
-Två vita vaser
-Ett överkast
-En tavla
-Knoppar till ett skåp (handtag)

Sen lagade jag middag till familjen, pasta med kyckling i någon supergod sås:) Sen tittade jag på CSI och så har jag städat mitt rum, lite grann.

Ha en bra kväll alla som läser:) här hemma har vi en katt som löper - hon ser ut som en krokodil när hon går och låter som en motorsåg (eller nåt;))

Nu är det förresten bestämt, vår huskatt Junior ska flytta upp till norrland till min mormor eftersom han inte trivs som innekatt i vår nya lägenhet. Jag kommer sakna dig min älskling<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

plutten...jag kommer också sakna lilla junior!:´( han kommer npg må bra av norrlandsluften!:)

2008-01-12 @ 12:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0