Jag vet aldrig vad jag ska ha för rubrik!

Nu är filmanalysen av filmen Detektor klar och inskickad till vår svenskalärare och jag är nästan klar med läsloggen. Boken blev utläst imorse (ah va segt slut det va men jag klarade det!) och nu ska jag bara finslipa lite på svaren på vissa frågor men det ska väl inte ta alltför lång tid, jag ska inte ägna hela kvällen åt att plugg i alla fall.

Idag har jag pluggat och så var vi en sväng på MIO men vi hittade inget, jag hade hoppats på att hitta några gardiner till mitt rum men det fanns typ ingenting:( så det får vara kalt i mitt rum ett tag till.

På måndag börjar jag skolan, känns lite jobbigt att behöva kliva upp typ sex men ganska roligt att få träffa alla igen och träffa vår nya coach:)
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0