Kvällen

Nu på kvällen så har jag sett en film på kanal 5 som heter Analysera mera (Analyze this), den var bra och väldigt rolig, så har du inte sett den så kan jag verkligen rekomendera den!

Jag har fått lite bilder från Kungens nya hem, han stormtrivs. Hans nya familj hade redan en ocicat (kastrerad hona) och hon har blivit som en nya mamma till honom, de sover tillsammans och han försöker snutta på henne, de är så söta! Han har också fått ett nytt namn, nu heter han Casper (vilket jag tycker jag är jättefint). och så har jag öppnat ett album med bilder från kattungarnas uppväxt: Albumet
Nu ska jag snart sova, måste upp och baka imorgon för vi ska på en middag och jag står för efterrätten och ska vara lite "värdinna" och servera osv.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling. Har ett riktigt grymt pris värt ca 700:-

:)

www.mariavuitton.blogg.se

2008-01-13 @ 00:22:14
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0