Lite shopping

Igår var jag och Linda och shoppade i kista galleria. Det var inte så mycket rea som jag hade hoppats på men jag fick tag på några plagg:
Ett grått linne
En grå kofta med stjärnor på
Vita lurviga vantar (jag köper typ nya vantar hela tiden men de var ju så söta)
En grå tröja med svarta prickar
Sen köpte jag lite kattmat och en våg att väga kattungarna på, en har ju flyttat men de andra två vägde ca 1900g och 1500g - så det var väl ganska bra vikt, de blir 13 veckor på tisdag.

När vi kom hem från kista så hade de som ska köpa Kungen (en av kattungarna) kommit. De satt och lekte med honom på golvet och vi pratade lite grann - de är så trevliga!

På kvällen hyrde vi Ocean's Thirteen, den var väl sådär - ganska rörig och det var lite svårt att hänga med, men annars var den väl bra.

Idag blir det mer pluggande, ska skriva klart min filmanalys och svara på fler frågor från läsloggen (vi läser Populärmusik från Vittula på svenskan). Jag har nästan svarat på alla frågor men jag har några kapitel kvar. Klockan tre får vi gäster, några kompisar till mamma och pappa och deras två barn som är två och fyra, de är så söta:)
Ha en bra fredag!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0