Måndag.

Måndag idag. Segt att kliva upp klockan sex, men det är alltid segt på måndagar. Vi började klockan åtta. Kvart i åtta träffade jag Mikkan, Ewa och Linda vid fridhemsplan. Första lektionen var datakunskap, ännu en lätt uppgift på datorn (men nu måste min grupp få tag på en dietist - om jag ska vara ärlig så tror jag inte att jag lyckas). Andra lektionen var matte, fler lätta uppgifter....som vanligt. Och till sist engelska, lätt......som vanligt.

Efter det köpte Linda, Lisa och jag macka på il piatto. Linda åkte till sitt nya jobb och Lisa och jag åkte till akademibokhandeln - Lisa skulle köpa andra boken Gossip girl.

Jag var med en annan klass på idrotten eftersom jag åker till Örebro på fredag (det var ändå bara teori). Det gick bra. Ingen i den klassen hade läst det man skulle så det var lätt för mig att styla lite:P, nä, skoja bara, men jag svarade faktiskt nästan mest av alla (trots att jag inte kände någon i den klassen, så lite läskigt var det men nervositeten släppte till slut).

Jag har också hämtat upp bilder från en fotograf på kattungarna och min personliga almanacka kom, den är sååå fiiin! Men nu orkar jag inte skriva med, jag ska snart äta - är så hungrig, kanske skriver mer senare. Kanske inte.
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0