Nya jeans!!!

Äntligen har jag fått tag på nya jeans! jag är så glad eftersom jag alltid har svårt att hitta jeans.

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Jag var bland annat på elevrådsmöte. Efter skolan så åkte jag och Linda in till stan och som jag skrev hittade jag nya jeans:D

Jag har faktiskt fått ganska mycket motion idag eftersom jag har shoppat, säkert en och en halv timme promenad (eller mer) och jag har inte ätit  speciellt onyttigt, jag åt en hamburgare på McDonald´s men jag åt inga pommes frites så det var inte speciellt onyttigt.

Nu ska jag kolla på TV och plugga lite.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0