Nyduschad, sminkad och påklädd

Nu är jag klar för att gå till skolan....om ca en timme. Jag har duschat, sminkat mig och klätt på mig, men jag behöver inte gå förrän om en timme. Jag går alltid upp för tidigt, varför? Jag HATAR att stressa, och så är det skönt att bara sitta vid datorn och inte göra nåt speciellt.

Klockan ringde klockan nio och jag snoozade en gång = 4 minuter, sen gick jag upp. Jag kände mig inte trött, utan väldigt pigg. Jag gav katterna mat och sen mig själv. Jag åt ett kokt ägg och mackor (fullkorsbröd såklart;)). Sen satt jag vid datorn ett tag innan jag gick till duschen och gjorde mig klar.

Dagen ser ut så här:
- Gå till hallonbergen (tar ca 15 min), ta tunnelbanan
- Träffa Linda och Lisa vid fridhemsplan, köpa macka på il piatto
- Samhällskunskap
- Matte
- Näringslära

Det är inte mina favoritämnen men jag gillar alla tre, så det blir nog en ganska rolig dag.
Ha en rolig dag alla!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0