Nyttig idag

Jag känner mig duktig idag. Jag ställde klockan på halv nio och gick upp för att börja mitt "nya liv". Jag började dagen med en banan och sen en promenad/lite jogg på 30 minuter. Sen duschade jag när jag kom hem och åt frukost - ett ägg och en macka med leverpastej och gurka. Vi tjugo över elva tog jag bussen och tunnelbanan till skolan. Men jag gick från fridhemsplan så jag fick väl en tio-femton minuters promenad. Jag träffade Linda vid il piatto och jag köpte en macka med kyckling, soltorkade tomater och fetaost.

Första lektionen var engelska. Vi gjorde väl inget speciellt, lite grammatik och vi pratade om en inlämningsuppgift - som jag fick MVG på förresten:)
Andra lektionen var matte - vi började med potenser - bas, exponent och osv. och till sist var det datakunskap men jag och Linda blev klara tidigt, vi fick sluta en kvart tidigare.
Jag har varit ganska duktig idag. Dels motionen som jag nämde tidigare + en promenad på 20 minuter + en promenad på 15 minuter - och så har jag ätit hyffsat nyttigt (är ganska stolt om jag ska vara ärlig:))
Ska snart se på TV så det blir inte så långt inlägg idag.
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0