Sista inlägget för idag

Ska snart gå och sova. Kvällen har varit lugn. Jag började kolla på View from the top på DVD men orkade inte kolla klart eftersom jag redan sett den, man blir så sugen på att bli flygvärdinna när man ser den men jag vet inte om jag skulle orka att resa så mycket. Sen satte jag mig mellan päronen i soffan och kollade på brottskod försvunnen (segt men va ska man göra när man är sjuk?) Sen såg jag typ (andra) halvan av Kärlek & Fördom, den är ganska rolig faktiskt - men jag stör mig nåt enormt på morsan i filmen.

Varför känns det som om allt jag gör blir fel? Varför? Vill inte känna så.

Orkar. Inte. Mer.
God natt!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0