SNÖ!!!!

Gissa vad! DET SNÖAR!!!! Äntligen får vi lite vinter, jag hoppas verkligen den är här för att stanna och inte regnar bort om någon timme, det är så det brukar vara här i kära Sverige. Men nu ska jag bara njuta så länge det varar, men jag ska inte gå ut. Jag anser att snö avnjuts bäst inomhus, det räcker att se snön, jag vill helst inte känna den.

Igår var jag hos Tina (http://tinched.blogg.se/) på kvällen, vi åt thai-mat som hennes mamma hade lagat (mums!) och spelade kort med Tobbe och Mattias - det var superkul, asså va vi skrattade:) Vid tolv gick vi ut på deras balkong och kollade på alla raketer, man såg jättebra eftersom de bor på våning 5. Det höll på i minst en halvtimme och det var jättecoolt att se det så högt uppifrån.

Tidigare på dagen var jag bara lat, kollade lite på film osv. Min käre bror kom hem från en skidresa i Lofsdalen (stavning?), lite tomt har det faktiskt varit utan honom.

Men nu ska jag plugga vidare....
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0