Tävling

Dagen har varit seg. Först läste jag igenom tre kompendium till idrottslektionen imorgon, de handlade om träning, kost och bantningsdieter - intressant men mycket att läsa. Sen har jag fixat lite mer i mitt rum, ska lägga upp lite bilder på det nån dag. Har också kollat på biggest looser, jag satt typ med tårar i ögonen hela tiden (hjälp vad jag är töntig! men det var så sorligt när en fick åka hem och lite glädjetårar över att de gått ner så mycket).

Om typ en timme åker vi till mina kusiner på middag. Jag mår bättre nu så det är skönt - en vilohelg hjälper alltid. De har en så söt hund - en bichon frisé, jag är så kär i den (jag får vara hundvakt ibland).
 Millan heter hon.

Men i alla fall; ville bara tipsa om en tävling som Maria Vuitton har på sin blogg, man kan vinna supersöta skor! Gå in på hennes blogg för mer info.
Ha en skön söndag, snart är det måndag och då börjar slitet igen innan det är dags för nästa helg:)
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0