Vårterminen är här

Idag är första dagen i skolan på vårterminen, vi har nytt schema, läser nya kurser och får nya lärare. De ämnen vi har idag är: Samhällskunskap A, psykologi A, näringslära A och coachtid. Vi börjar halv ett, så jag ska träffa Linda och Lisa klockan tolv vid fridhemsplan och köpa macka på il piatto innan vi börjar.


Igår sydde jag ju gardiner, det var ganska jobbigt men de blev klara och det blev faktiskt snyggt, det blev ett helt annat rum - mycket mysigare!

Nu ska jag äta frukost, tjugo över elva går min buss så jag har ett tag på mig men det är skönt att inte behöva stressa.

Ha det gött
<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0