Ändrade planer

Man ska inte planera så mycket på sommaren, det blir aldrig som man tänkt sig. Idag skulle jag träna och sen åka till den där stora hund-showen - det blir inte av. Eftersom det är så underbart väder så ska jag, mamma och pappa ta en lång cykeltur och lägga oss och sola. Vi ska även äta på nåt mysigt café eller restaurang. Kameran får följa med.

Jag tänkte ändå bara träna kondition på gymmet idag, då kan jag lika gärna göra det ute. Vi har lämnat in min cykel på reparation men den är klar först på tisdag så jag får använda mammas förra cykel. Den är inte bäst men den funkar.

Nu ska jag inte sitta inne och häcka längre, ut i solen och njut!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0