Bilder imorgon

Jag tänkte precis ladda in alla bilder men brorsan har imacen så jag får vänta till imorgon - det finns ett bättre redigeringprogram på den, om jag måste ljusa upp någon bild t.ex.

Jag har precis varit ute en kort stund med Millan. Hon kissade precis som jag ville - så duktig så. Sen busade vi runt på gräsmattan här utanför, det är en av de bästa sakerna med en hund. Att springa runt och jaga/bli jagad - man blir helt svettig men det är det värt. Hon blir så uppspelt också, biter i kopplet och morrar så där busigt.

Jag borde antagligen lägga mig nu eftersom jag måste ta en morgonpromenad imorgon också - kanske vid åtta. Pappa är morgonpigg och så men han säger att han skulle se så fånig ut om han kom där med Millan, hon är inte så manlig. Jag kan väl hålla med honom till viss del men det vore ju skönt att få sova lite längre. Men som tur är så är inte så många vakna den tiden så jag behöver inte bry mig om smink, det är bara att gå ut osminkad i pyjamasen och med fett hår. Det positiva är att jag får motion och jag sover inte bort hela dagen.

Oj vad onödigt lång avslutning det blev, nu ska jag inte snacka mer. God natt!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0