Brunch och sol

Här är lite från idag, från vår brunch på Bockholmen och sedan satt vi och solade där på bryggan, så mysigt så.

Mamma och pappa


Jag i solen, försöker jobba på min bränna så man får bort alla vita streck


Utsikten från bordet

Nu har jag och mamma precis varit ute med Smilla och Cassi i sele, Cassi går rätt fint som vanligt men Smilla behöver träning, hon gillar inte selen. Innan det såg jag Det sociala spelet på TV4 och innan det tog jag och mamma en halvtimmes promenad här i omgivningen, det är så härligt varmt nu på kvällen trots att klockan är efter nio.

Kanske blir det en film nu.

Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

snygg bild på dig! puss

2008-07-28 @ 00:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0