Cold case, CSI, Jordan

Jag vet inte vad det är; jag råkar bara vara väldigt förtjust i kriminalserier. Vad är det egentligen att gilla frågar jag mig själv? Spänningen? att det är så oförutsägbart? det logiska men samtidigt ologiska? Jag vet inte. Ikväll har jag i alla fall sett Cold case, CSI NY och Jordan rättsläkare. Jag har för övrigt haft ganska så tråkigt, ingenting att göra på eftermiddagen - jag måste planera mer så jag inte bara sitter hemma och häckar.

Jag är samtidigt väldigt glad för tillfället, jag har nämligen en sak på gång just nu men det får förbli en hemlighet ca 2 veckor till, om jag kan hålla mig. Jag vet; jag är elak - men jag är glad i alla fall:)

Som jag berättat så är det jobb som gäller imorgon, men bara över lunchen så det är väl helt ok.

God natt!

Jag, från förra sommaren, som ni ser i bakgrunden så höll vi på att packa inför flytten. Jag har förändrats något enormt sen förra sommaren, både utseendemässigt men framför allt min personliget.
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0