Crowned och Project Runway...

...som alltid på onsdagskvällar. Det är så skönt att bara sitta och kolla på sina TV-program i fred. En liten tradition jag har på onsdagar. Nu sitter jag och kollar på Scrubs igen, det är riktigt kul. 

Jag måste förresten visa en några bilder från när jag skulle packa inför våran trip till Strängnäs, jag hade nämligen pack-hjälp:

Cassi, alltid lika hjälpsam


Smilla också

En sak jag funderat över idag är: Hur hittar man motivationen? Jag försökte ju i början av månaden men jag hittar ingen motivation till att dra ner på mitt socker-intag, men jag är i stort behov av det. Var finns motivationen? Om någon vet: snälla hjälp mig!

God natt!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0