Cupcakes

Jag har nu på kvällen tagit en lång promenad. Vi har ju motionsspår utanför dörren i princip och jag valde femman idag (5 km). Det var så skönt, bara jag och min kära ipod. Jag tänkte jogga men det gick segt eftersom jag hade ätit precis n - muffins! De var riktigt goda. Jag gjorde två sorter: Choklad och citron. Jag har även sett på Crowned på trean, det är rätt kul faktiskt.
 
Det var så fint väder idag så vi satt på balkongen och åt och fikade.

Mina smarriga cupcakes, inte de snyggaste men riktigt goda. Citronmuffins med rosa grädde och biggaråer.


Smilla fick också lite grädde - så söt!

Nu ska jag göra en smoothie (vad annars?) och kolla på project runway som börjar klockan tio.
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0