Dåligt med uppdateringar idag

Jag vet att jag inte skrivit så mycket idag (läs: igår)  men här kommer ett snabbt inlägg innan jag ska gå och lägga mig. Jag har egentligen inte gjort så mycket idag. Var och skulle göra ett nytt försök att köpa gymkort men såklart hade de inte öppnat när vi kom men imorgon har jag kollat deras öppettider så imorgon ska mamma och jag dit när de har öppet så blir det träning på torsdag och fredag istället. Eftersom inga bussar går nu så får jag i alla fall några promenader imorgon. Jag hyrde även två filmer, har precis sett den ena: Försoning. Den var väldigt sorglig, men bra. Jag har också hyrt en animerad film: Surf's Up - jag gillar animerat.

Imorgon har jag dessa planer:
- Köpa gymkort (försök nummer tre)
- Baka (men inte äta själv, har bara fått inspiration från en annan blogg och det var länge sen jag bakade nåt(
- Sen får jag se vad jag hinner med, allt tar längre tid än vad jag planerat nuförtiden.

Ganska så dyster dag idag, regn och moln - konstigt med tanke på att det var sol och blå himmel när jag vaknade imorse.


Dystert

God natt och sov gott!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0