Dags att göra nåt vettigt

Nu är det dags för mig att göra nåt vettigt. Jag har ätit frukost så jag ska nog börja dra mig mot gymmet nu. 

Jag glömde förresten säga att jag ska få vara hundvakt åt mina kusiners underbara hund, torsdag kväll-söndag kväll. Det ska bli riktigt kul faktiskt. Lite lagom sådär. Det är skönt att få ha henne själv för när en av mina kusiner är med så är hon så överbeskyddande så jag får knappt hålla kopplet, hon tror typ att jag ska släppa ut henne i trafiken. Jag hoppas i alla fall på fint väder till helgen så jag kan ta långa och sköna promenader i motionsspåren.

Nu ska jag göra mig klar för att träna.

PS. Jag vill verkligen inte ringa jobbet, jag åker hellre dit, men om de då inte satt upp någon lista så känns det jättefånigt att komma dit. Nej, jag måste ringa, men jag väntar till i eftermiddag, för arbetsledaren som jobbar på förmiddagen pratar så otydligt så jag fattar inte ett ord av vad han säger. Det är pinsamt för både honom och mig. DS.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0