Dålig tajming

Kvällen har spenderats med goda vänner i min nya fina långklänning (den oranga). Jag målade ju tånaglarna röda igår men det var jag tvungen att ta bort och måla dem lila istället eftersom det röda inte matchade klänningen, och jag hade ju sandaletter.

Jag fick ett SMS från Iris också - det är några som ska grilla imorgon om vädret blir så fint som det är sagt, så typiskt att jag ska jobba till stängning imorgon, verkligen dålig tajming, jag vill ju så gärna vara med:(. Men jag börjar först fyra så på förmiddagen ska jag hinna träna och sola lite.

Nu har jag verkligen lust att kolla på film - kanske Miss secret Agent?


Mina fina röda tånaglar!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0