Det blir inte Florens...

...det blir Paris istället. Vi läste i en reseguide om Florens och när vi skulle åka så stängde tydligen de flesta affärer p g a någon högtid - så vi har bestämt oss för Paris istället. Vi håller på att boka resan nu. Franska är ju så vackert, synd att man inte kan prata det själv. Men det blir nog mysigt i alla fall:) Det får bli Florens nästa år istället. Vi åker 12-16 augusti, så det blir en kort resa, jag ville vara där längre men det var jag tydligen ensam om och Tobbe ska såklart jobba 17:e - suck. Ja ja, det är bättre än ingenting.

Här är mina nya kläder som jag skrev om i förra inlägget:

Gina Tricot, 49:- (Det är inte en lång-klänning, den slutar ovanför knäna)

Cubus, 100:-



Cubus, 100:-
(Båda långklänningarna är snyggare i verkligheten)

Jag köpte även en oversize-t-shirt men jag fick ingen bra bild på den, men det var en röd från Gina för 49:-

Det var det!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda Ö

Snygga!!:)

2008-07-21 @ 23:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0