Min favvo...

Jag tänkte bjuda på en lista så här på tisdagskvällen, har ändå inget vettigt för mig. Satt och kollade på Grease 2 men brorsan ville se golf så jag kan se klart nån annan dag.

...musik? Lite av varje, ej hårdrock men annars det mesta
...film? Catch me if you can (detta är ett undantag, annars romantiska komedier)
...djur? Katt
...klädstil? Jag vet inte, enkel, ledig men matchande, neutral
...klädaffär? Typ H&M (jag vet att jag är tråkig)
...skådespelare? Katherine Heigl (för tillf'ället i alla fall)
...färg? Röd, vit och svart
...mat? Tacos - med ALLA tänkbara ingredienser
...blomma? Röda rosor
...land? Svårt... Thailand kanske, men jag vill bo här i Sverige
...bok? "Glöm att ni har en dotter"

Puss

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0