En timme tidigare

God morgon!

Idag ska jag först träna och sen möta upp Linda och följa med henne ut på Ingarö. Vi skulle ha träffats 13:00 men det blev ändring så vi ska träffas 12:00 istället, vilket betyder att jag måste gå upp en timme tidigare för att hinna träna. Det går väl ganska så bra men jag är väldigt seg, jag gick ju och la mig först vid ett-tiden i natt. Jag har egentligen inte så mycket tid till att skriva nu för jag måste hinna göra mig klar och packa innan jag ska åka. Jag vill cykla till hallonbergen men jag orkar inte släpa med mig cykel-hjälmen hela dagen, det kommer sluta med att jag glömmer den någonstans. Så jag får ta bussen. Jag kan ju alltid cykla lite på gymmet:) Nu är det förresten bara en dag kvar innan Millan kommer som jag ska vara hundvakt åt, det ska bli så roligt. 

Nu måste jag skynda mig på om jag ska hinna bli klar. Ha en skön dag!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0