Ett nattinlägg

Det är inte så ofta jag är uppe så här sent men vi hade en så trevlig kväll så jag får offra lite av förmiddagen till att sova (det är faktiskt inte så sent än). Vi var åtta personer, och det var ganska lagom så här en måndag-kväll. Det var två från skåne, jag älskar verkligen skånskan, och så var det Tina, Jonatan, Stefan, Tobbe, Bea och jag. Vid halv elva-elva så var några tvugna att dra för att hinna med sista bussen och Jonatan ska jobba imorgon (eller idag är det ju nu) men vi andra hyrde film via TV:n, jag kom inte ihåg vad den hette (kan ta reda på det) men det var rätt bra, ganska så gullig faktiskt:)

Nu däremot ska jag sova, jag blev så trött av att kolla på film. God natt!

Puss!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0