Från igår

God morgon!

Vid åtta gick jag upp och tog morgonpromenaden med Millan, jag måse erkänna att det var väldigt skönt att promenera så tidigt - det var lite kyla i luften men ändå varmt på något sätt. Nu sitter Smilla bredvid mig och tittar när jag skriver, Millan sitter på golvet och tittar upp på oss. Men nu sprang båda iväg, Smilla är såå skräckinjagande:P 

Jag har nu laddat in alla bilder från igår, man får passa på medan brorsan sover - då får man ha datorn i fred.


Vi hade ganska så tur med vädret


Millan var med på picknicken


Vi såg några jättesöta andungar - så gulliga. Men mamman var lite självisk, vi kastade i smulor till dem och mamman käkade upp nästa ALLT helt själv


Brorsan fick vara lite modell


Haha:)


Hela gänget - brorsan. pappa, mamma, Milla, Ann-Catrin och Mats (+ jag som tog bilden såklart)


En blom-bild måste jag få visa:) 

Nu ska jag äta frukost! Fler bilder kommer antagligen senare...
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0