Full fart

God morgon!
Idag måste jag verkligen sätta mig själv på högsta växeln för att hinna med allt. Halv fyra (tror jag) min buss går, sen ska jag möta upp Linnea och vi ska gå till Tina där Linda och hennes pappa hämtar upp oss och tar oss till Arlanda. Jag insåg att jag har mer att packa än vad jag trodde, jag hoppas verkligen att allt får plats annars vet jag inte vad jag ska göra. 

För övrigt så mår jag ganska så bra idag - trots värmen. Det går mycket bättre att sova med än fläkt som skickar små vindpustar lite då och då. Jag har lite ont i magen men jag tror jag har ätit för mycket bröd. Det blir lätt så att jag äter mackor till alla mål om dagen eftersom det är så enkelt och gott på sommaren. Jag gillar kall mat på sommaren. Men vem vill ha en varm soppa när det är 30 grader ute?

Jag känner inte för att träna idag, kanske är det magvärken som är skyldig till den känslan men jag måste känner jag, jag vill verkligen utnyttja mitt gym-kort nu när mamma och pappa varit så snälla och betalat det. Om jag använder det flitigt kanske jag har sån tur att de betalar ett nytt när detta går ut:) man kan ju alltid hoppas. 

Nu står det still i huvudet för tillfället så jag får skriva mer sen. Nu ska jag sätta igång med allt som måste göras idag innan det bär av till Göteborg!

En söt bild jag tog på en annan kattunge som uppfödaren till min bebis har för tillfället - hon var bara för go den här tjejen:) 
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0