Gissa vad jag åt till frukost :)

...en smoothie, och en skinkmacka. Jag älskar verkligen smoothies och eftersom jag inte tillsätter nåt socker så är det nyttigt.

Idag skulle jag ha ätit lunch med pappa på hans jobb men det blev för stressigt och det var ingen speciell mat att hurra över så det får bli en annan dag. Jag har dessutom precis ätit frukost. Det enda jag har planerat idag är väl att få den där introduktionen på gymmet vid fem. Jag tror att jag ska ta en promenad nu på förmiddagen också om det inte är för varmt ute.

Vad ska jag hitta på nu da? Ja, ingen aning. Men det är rätt skönt med sådana dagar också. Jag skriver mer senare när jag har nåt att skriva.

Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0