Gissa vad!

Jag fick jobba över. Visserligen bara en timme men de undrade om jag kunde jobba till fem, men jag sa att jag bara kunde stanna en timme jag har ju faktiskt semester. Nu ska jag boka lite resor och så där. Än så länge har jag bara Sverige-resor planerade, förhoppningsvis så blir det någon sista minuten till värmen - det beror på vädret här och priserna på sista minuten.

Jobbet gick för övrigt bra. Det var folk i princip hela tiden men inte supermycket, inga långa köer. Alldeles lagom var det.

Nu sitter Smilla bredvid mig igen och tittar på mig när hon skriver, hon är för söt<3

Nu ska jag fixa lite smågrejer. Får se om jag hämtar cyklen idag, har ingen lust att cykla i regn.
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0