God morgon

Hej!

Förlåt att jag inte skrev nåt igår. Först hade jag inte tid och inte nån stor lust heller. Och att blogga ska ju vara kul, inte ett tvång. Jag hade i alla fall en superbra dag. Först var vi ute på Värmdö en stund och sen på kvällen var jag hemma hos Tina, eller en lägenhet hon hade fått låna, och Linda var också där så vi planerade först vår Göteborg-resa sen pratade vi om allt mellan himmel och gjord. Vi åt dessutom underbart god mat som söta Rosie hade fixat när vi kom. 

Eftersom det blev ganska sent så följde Linda med mig hem så hon sov här, jag förstår att hon inte hade lust att åka hela vägen hem själv - jag tyckte inte heller om det när jag bodde där ute på Värmdö. 

Fotouppdraget med Tina och Lina gick bra. Jag tror vi fick en hel del bra bilder. Jag har precis laddat in dem och ska nu kolla igenom dem och redigera lite för att sedan skicka till Tina och Lina (Tina var ju modellen och Lina make-up.artisten)

Jag borde ta lite frukost också, men jag vill inte äta för mycket för jag, mamma och pappa ska äta brunch på en jättetjusig restaurang som ligger precis vid vattnet - så härligt! Efter det ska jag försöka ta mig iväg till gymmet och på kvällen ska vi göra en sak som fortfarande är en hemlighet men det kommer avslöjas så småning om, ganska så snart faktiskt. 

Ha det så bra så skriver jag mer sen!
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: tina.

så sööt! :)

2008-07-27 @ 22:40:02
URL: http://tinched.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi, vad bra att du gilla maten. Kul att ni kom! Hälsa tobbe att jag kan om jag vill. vad bra att ni hade det mysigt på kvällen. Hoppas ni får en riktigt skojig GBG tripp! :D

2008-07-28 @ 00:03:40
Postat av: /Rosanna där ja

2008-07-28 @ 00:04:45
URL: http://RoSunny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0