God morgon, god middag, god kväll

Jag hann inte skriva nåt i morse, jag fick så bråttom till bussen. Jag skippade träningen för jag var uppe för sent på kvällen så jag orkade verkligen inte gå upp halv nio och träna. Jag kanske tränar på söndag, det beror på när gymmet har öppet då, jag har lite annat planerat också.

Det var jättekul hemma hos Lina. Jag och Tina tog samma tunnelbana och vi var framme hos Lina vid elva. Halv tolv åt vi lunch, en jättegod wok Lina lagade och sen så sminkade Lina Tina (hon är så duktig på det) och jag fotade Tina. Jag har inte kollat på bilderna så noga och Tina har min kamera nu men jag tror de blev rätt bra. Ni får se senare i helgen.

Jobbet gick bra. Jag fick jobba över en kvart och jag var helt slut efterråt men jobbet var faktiskt riktigt kul idag. Jag träffade på mycket roliga människor och många som ville prata lite:) Men jag ska prata med chefen så jag får stå i köket lite också, det blir mer omväxlande så.

Jag var ute och fotade igår också. Jag tycker verkligen det är roligt, jag måste gå en kurs, men nu har jag så mycket annat planerat så det får bli senare. Här är några (halv-bra) bilder  jag tog igår:

Gissa vad detta är, förutom en kedja, vad tror ni den sitter på?


Bär


Vollybollnätet är nedanför oss. Vad är bäst, i färg eller...


svartvit?

Jag har förresten tänkt att starta ett litet fotoprojekt. Jag ska planera lite mer men jag kan säga så mycket som att jag kommer behöva flera som vill ställa upp som modeller, jag får se hur jag ska få tag på det. Men men, än så länge är det bara planer, det ska sättas i verket också...

Nu ska jag sätta mig i soffan med mitt STORA glad med juice.

Puss och kram
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Emma

åååh, då måste jag ju se den verkligen. :) mysiga o fina bilder du har där. :)



kram emma

2008-07-25 @ 23:09:21
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0