God morgon

Jag vaknade vid nio och tänkte att jag skulle gå upp, skulle bara vila ögonen fem minuter till. Nästa gång jag vaknade var klockan tio. Inte riktigt vad jag planerade men skönt att sova ut. 

Jag började kolla på Surf's Up igår och såg klart den imorse när jag åt frukost.

 

Jag har ju redan berättat om min planer idag. Jag vet inte riktigt när jag ska träffa mamma på gymmet men kanske vid ett. Innan dess får jag se vad jag gör, jag kanske handlar innan så jag hinner hem med allt. Eller ska jag ut och jogga? Jag vet inte. Jag får se. Först ska jag i alla fall bädda sängen för en gång skull, det är slarvigt med det på loven, sen ska jag vara snäll och städa diskbänken. När jag är klar med det får jag se hur mycket tid jag har och det får bestämma vad jag hittar på härnäst.

Kanske ganska ointressanta bilder (tagna av mig) men vilken är bäst? jag kan inte bestämma... och hur tar man intressanta bilder??

Nu ska jag göra något tråkigt men som måste göras ändå (eller så hemskt är det inte).
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: sarah

Ja visst är dom snygga! :D .

Vad ska du hitta på idag ? :)

2008-07-02 @ 11:07:25
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0