God natt

Dagen har varit lugn och skön. Efter att jag bakade så åt vi lunch och vid halv sju så hade vi picknick här i Sumpan. Mina mockarutor var supergoda och uppskattade. När jag kollade på mobilen vid kvart över nio så jag att jobbet hade ringt typ 2-3 gånger. Jag blev nervös och rädd att jag var tvungen att börja tidigare imorgon men de hade lämnat ett meddelande och de var snälla och påminde vilka tider jag jobbar imorgon (13-19). Det är nåt nytt de har börjat med, ringa alla och påminna om när det jobbar, det är bra för det är flera som inte kommit vissa dagar.

Jag håller för fullt på att leta nytt jobb nu men jag vet inte vad jag ska söka så det är lite svårt, får se vad jag hittar.

Som sagt, imorgon jobbar jag 13:00-19:00. Ett ganska kort pass och skönt att inte jobba sent för en gångs skull. Sen har jag SEMESTER!

Nu ska jag sova, är så trött, ska bara kolla när jag måste åka imorgon, skönt att bussarna går igen.
God natt och sov gott!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda Ö

God natt! puss

2008-07-06 @ 00:23:21
Postat av: Linda J

Jag ska också börja söka nytt jobb nu men jag har verkligen ingen aning var än.

2008-07-06 @ 10:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0