Grekisk sallad på bild

Hej!
Jag vet inte alls vad jag ska skriva först nu, jag tycker att inledningen alltid är svårast. Jag vill inte börja varje inlägg med "jag sov till nio, sen gick jag upp och åt frukost..." - det är så tråkigt. 

Något som kanske är ännu mer ointressant är vad jag åt till lunch men det tänker jag berätta i alla fall. Jag åt en Grekisk sallad som mamma hade gjort, jättegott var det:


Jag upptäckte också en jättefin blomma här i närheten som jag bara var tvungen att fota, tyvärr är den inte lika vacker på bild som i verkligheten.





Om 40 minuter så öppnar gymmet så då ska jag ta mig iväg dit en stund, det var nästan en vecka sen jag tränade och det känns i kroppen - jag gillar verkligen att träna.

Jag har förresten planerat mer inför vår Göteborg-resa. Jag har kollat upp hur vi tar oss från och till flygplatsen samt hur vi tar spårvagnarna. Jag har även kollat upp biljettpriser samt var vi kan köpa biljetterna - jag är som gjord för att planera:)

Nu måste jag börja packa lite. Jag borde ringa Linnea också för att snacka lite om resan. 

Puss & Kram
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: tina.

Haha, vad skulle vi gjort utan dig hanna :)

2008-07-29 @ 13:54:51
URL: http://tinched.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0