Härligt

Jag sitter på balkongen med en smoothie och en tidning - kan det bli bättre? Eller jag sitter inte där just nu eftersom jag sitter och skriver det här men jag måste ta små pauser ibland, det blir sååå sjukt varmt trots att jag bara sitter i bikini. 

Träningen gick super - jag känner att jag har börjat komma igång nu. Jag cyklade till och från gymmet och även det blir ju lite extra motion. 

Till lunch åt jag bulgur, avokado, kalkon och någon vitlökssås. Gott och nyttigt. Om lite mindre än en timme så måste jag gå och duscha, jag är så svettig från både träningen och solen. Men det är det helt klart värt, lite färg har jag faktiskt hunnit få.

Nu ska jag leta efter en bok på Internet som jag har blivit rekommenderad. 
Ha det så härligt i solen!!!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0