Hello på er

Hej hej!

Jobbet gick bra idag också. Det var väldigt mycket folk för att vara så fint väder ute - eller inte hela tiden men ganska stor del av dagen var det ganska mycket folk. Men idag krånglade det mesta. Ett tag kunde vi inte ta kort, kassan la av så vi kunde inte ta beställningar alls och milkshake-maskinen var trasig innan chefen och någon till fixade den. All min växel tog slut också. Jag fick dessutom jobba till 15:50 eftersom de är så dåliga på att planera, de bara antar att man inte har annat att göra, tur för dem att jag kunde stanna.

Nu sitter jag och kollar på Roomservice. Jag har även sett Top Chef (ett matlagningsprogram, tävling). Ikväll ska jag träffa lite goda vänner igen. Vi hörs!

Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0