Hemma från Kista

Nu är jag hemma från Kista galleria igen, det blev en ganska så kort tur. Jag köpte en reseguide över Paris, en klänning på Indiska och lite skönhetsprodukter. Jag letade som en tok på alla tänkbara affärer efter ett par helbruna bikinitrosor (som jag kan ha till en bikinitopp jag har) men det är alltid nåt fel. Fel modell, fel bruna färg, osv osv... jag får fortsätta leta. Jag vill verkligen ha det till Paris för jag läste att det finns 32 bad i Paris - så det kan nog bli lite bad för mig trots allt, trots att det inte ligger vid kusten:)

Nu borde jag städa upp i mitt rum lite men jag tror inte jag pallar det, TV:n verkar ju väldigt lockande:) (jag vet - jag är beroende) 
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0