Hemma hos Linda

Nu sitter jag hemma hos Linda, vi ska kolla lite videoklipp på Youtube tänkte vi, typ Johan Glans - han är så skön! Vi har varit vid vattnet men det var bara Linda som badade, det här kanske låter konstigt men jag fryser typ. Men nu sitter jag här med mitt Rooibos-te så jag blir lite varm.

Träningen gick sådär. Jag klarade mig igenom alla övningar men jag var riktigt trött, kanske för att jag inte sov så mycket i natt - musklerna var helt orkeslösa. Men som sagt, jag klarade det hyffsat.

Sen måste jag bara berätta en sak som hände på tunnelbanan, igen... För några veckor sen berättade jag att en kille i
20-års-åldern hade kommit fram och sagt att jag var söt. Idag hände samma sak, en man kom fram till mig, kollade på mig en stund sen sa han att jag var söt och fin. Grejen är bara att för några veckor sen blev jag lite smickrad eftersom det var en ung kille, idag var det en man i 50-års-åldern, så idag blev jag bara äcklad om jag ska vara ärlig.

Nu ska vi kolla på Youtube-video-klipp och ha lite skoj:)!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0