Illamående

Jag mår så illa just nu, jag vet inte vad det beror på faktiskt. Jag ska träffa Natasha om en timme så jag måste få i mig nåt så magen inte är helt tom, jag har gjort en smoothie men det är knappt så jag får i mig den (och då är det allvarligt).

För övrigt har jag inte gjort så mycket denna söndagsmorgon. Vid åtta var jag ute med Millan igen. Vi har även letat resor - vi vill iväg, vi får se vad det blir men jag hoppas det blir nåt. Alla verkar vilja åka bort nu för sista minuten är jättedyra (för att vara sista minuten).

Nu ska jag försöka få i mig min smootihe och sen måsta jag dra till hallonbergen och träffa Natasha. Ha en bra dag!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0