Jag är så lat och irriterad

Ush, jag är verkligen lat. Men jag känner verkligen att jag inte har några krafter alls just nu. Jag har inte fått någonting gjort på min att-göra-lista idag. Jag är bara trött trött trött.

Jag är ganska så irriterad också och vill bara säga upp mig från jobbet nu. Jag har försökt ring jobbet flera gånger idag för att skriva upp när jag kan jobba nästa vecka men jag fick inte tag på någon. Sen får jag ett SMS från chefen där han frågar om jag inte ska jobba nästa vecka. Jag förklarar hur det ligger till och jag får skicka mina tider via SMS, men jag får ändå ett irriterat SMS från honom där han skriver att jag måste skriva upp mig i tid nästa gång. Jag ber om ursäkt och säger vänligt att tisdag brukar vara sista dagen att skriva upp sig så jag trodde inte det var någon fara men jag bad om ursäkt igen. Jag frågar också när listan för näst-nästa vecka kommer upp så jag kan skriva upp mig på det i tid. Han säger att det redan sitter uppe så jag ringer till jobbet och ber om hjälp med att skriva upp mig men de säger att det inte finns någon lista. Jag säger att jag ska ringa någon annan dag. Men jag orkar inte jaga dem mer så nu åker jag in på fredag och fixar det där och så hoppas jag att schemat för nästa vecka är klart så jag kan kolla det samtidigt. Jag orkar inte mer krångel, vill bara säga upp mig nu. Jag vet att jag klagar mycket på mitt jobb och att jag ska vara glad som har ett jobb över huvud taget men jag är så trött på alltihopa, så för tillfället skulle det nästan kännas bättre om jag inte hade ett jobb. Men jag får inte säga upp mig för mamma och pappa. Jag gillar verkligen inte deras system när det gäller schemat, det är alltid en massa krångel med det. 

Nu känns det dock lite bättre när jag har fått skriva av mig. Inget mer klagande.

Jag har inte så stor lust att skriva mer nu, jag vill bara skrika. Jag skriver mer sen när jag lugnat ner mig. Men jag säger bara en sak: fortsätter det så här så är jag nästa person som säger upp mig på Burger King!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda J

Det där med schemat verkar ju jätte konstigt :/ Det blir ju bara krångel för alla.

2008-07-16 @ 11:23:49
Postat av: Hanna

Ja, det är ALLTID krångel. :(

2008-07-16 @ 23:21:58
URL: http://chispas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0