Jag är så lycklig

För några dagar sen skrev jag att jag var så lycklig för jag hade lite hemliga planer på gång, nu är jag ännu lyckligare för det ser ut som det verkligen blir av, men jag kommer tyvärr inte avslöja något förrän det är helt bestämt - så ni får vänta tills slutet av juli/början av augusti - då kommer det vara bestämt. Men jag hoppas det blir som jag önskar. Jag vet att det är onödigt att skriva här om ni ändå inte får veta vad det handlar om men ibland är det kul att vara lite hemlighetsfull - och jag är så glad just nu så det är svårt att hålla det inne. 

God morgon förresten. Jag är så uppe i varv så jag inte ens säger det. Jag gick upp för en timme sen och jag är i full gång med att förbereda inför vår trip till Strängnäs. Jag började packa igår så nu har jag kommit igång. Men städerskan kommer vid tolv, jag hoppas jag har det mesta klart då. 

Nu, åter till packandet och matlagandet! 


Det är så härligt väder även idag, inte supervarmt (å andra sidan så är klockan bara tio) men sol och blå himmel
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0