Jag är sämst...

...på att säga nej. Jag jobbade ju idag och såklart ska de fråga om jag kan jobba lunchen på tisdag. Och SÅKLART så kan jag inte säga nej så nu jag ska jobba 11:15-14:00 på tisdag. På min semester! Men jag har ju ändå inget annat planerat då. Men jag måste öva på att säga NEJ.

Jobbet gick bra idag. Det var jättelite folk men det kom en rusch vid sex så jag kunde bara sluta en halvtimme tidigare. Mamma var i kista så vi träffades när jag slutat och åt. Jag ville bara ha nåt enkelt så jag tänkte köpa en burrito på Taco Bar men de var sjyssta och bjöd så jag slapp betala:) Sen gick vi i några affärer.

Klockan 21:55 ikväll är det final (tror jag) av ett program som jag följt under våren/sommaren: America's most smartest model, på tv400. Jag tycker det är jätteroligt och jag ska självklart se det.

Imorgon ska jag träna (jag längtar faktiskt), det ska bli så skönt och det känns mycket lättare eftersom jag har fått ett program så vet jag vad jag ska göra när jag kommer dit, jag är inte helt lost bland alla maskiner.

Nu ska jag läsa lite bloggar och spana in de vanliga hemsidorna.
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0