Jag är tillbaka

Hej allihopa! Nu är jag tillbaka från Strängnäs och jag går inte in på några detaljer men jag hade en härlig och underbar helg!

Allt är bra med mig. Jag har haft ont i magen och mått illa några dagar nu men jag hoppas det går över med lite träning imorgon. Jag har saknat gymmet och längtar till nästa dag på gymmet - skönt att det inte är tvärtom:)

Nu sitter jag framför TV:n och häckar, har inte kollat på TV på hela helgen. Tyvärr är det inte så mycket bra så jag kollar på idol-repriser från 2006, men jag funderar starkt på att hyra film eller nåt. Vi kan ju hyra film via TV:n, det är riktigt skönt. 

Även fast jag hade det bra så är det skönt att vara hemma, borta bra men hemma bäst. Jag och camping är inte bästa vänner direkt - jag är mer hotell-tjejen men badkar och frukost-buffé. Jag hade saknat katterna också, och de hade saknat mig:) Tyvärr så glömde jag kameran så inga bilder denna gång, jag ska försöka kompensera det någon gång. 
Nu ska jag fortsätta mitt trista TV-tittande.
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0